Marketing- és reklámkommunikáció, brandépítés, kampány


média

Marketing világunk az utóbbi időben erősen átalakult.

Míg régebben egy jó kirakat és egy jó helyen lévő üzlet/iroda volt a siker kulcsa, mára a legerősebb reklámkommunikációs eszköz az online jelenlét lett, és az elégedett ügyfelek személyes ajánlása.

Mivel az elégedett ügyfélkört idő kiépíteni, óriási hangsúly van a piaci jelenléten, és a sikeres, ügyes marketingkommunikáción.
Azonban minden vállalkozás így gondolkodik, ezért nagyon erős a kommunikációs- és reklámzaj, nehéz elérni, hogy a potenciális vásárlóink minket válasszanak, így mára a vállalkozásunk reklámozása és marketingkommunikációja is egy külön szakmává vált.

Ügynökségünk az egészen pici cégek, vállalkozások kommunikációs tanácsadásától a multik médiavásárlásáig a brandépítés folyamatának bármelyik szakaszában, bármelyik területén tud segíteni.

A KKV szektor feltörekvő szereplőinek segítünk az imázs kiépítésében, ha kell, akkor a marketing-stratégia kialakításában, a célcsoport meghatározásában, és az őket jól célzó kommunikációs terv elkészítésében.

A már kialakult imázzsal és kommunikációval rendelkező szereplőknek pedig a médiafelületeken tudunk jelentős kedvezményekkel megjelenéseket vásárolni, és akár ötleteket adni abban, hol és hogyan érdemes úgy megjelenni, hogy az hatásos legyen.

Jelenleg reklám-, marketing-, kereskedelmi-, és PR kommunikációs célból elérhető médiumok a következők:

-- online lapok, hirpoltálok, szakmai oldalak

-- közösségi hálózatok (videó-, képmegosztó és egyéb közösségi portálok)

-- televízió

-- rádió

-- nyomtatott sajtó, napi-, heti-, havi- és időszakos kiadványok

-- közterületi reklámhordozók (óriásplakátok, hirdetőtáblák, járművek, és megállók felületei)

-- véleményvezérek (u.n.: influenszerek, és a közösségi médiában aktív celebek)

-- egyedi reklámhordozók, un.: ambient eszközök (kerékpár, lufi, fesztiválsátrak, beöltözött reklámemberek, mozgó reklámtáblák, stb.)

 

A felsorolt médiumokon számtalan megjelenési lehetőség van.

Televízióban és rádióban a klasszikus reklámhirdetéseken kívül nagyon sokféle támogatói és szponzorációs lehetőség biztosított már, mint ahogyan az online és nyomtatott sajtóban is lehetőség van a normál reklámozáson kívül számtalan egyéb megjelenésre is.

Az internet világa és a közterületi reklámlehetőségek is egy-egy külön világ, nagyon szerteágazó, miképpen jelenhet meg benne/rajta egy vállalkozás, mit és hogyan tud kommunikálni ott. (Gondolok itt a vidós megjelenésekre, a PR riportokra, a 3D animációs megjelenési lehetőségekre, a jármű- és mozgólépcső reklámokra, a reklámkerékpárokra, beöltözött kabalafigurákra, a social-média kampányokra, különböző nyereményjátékokra... - felsorolni is képtelenség a lehetőségek széles választékát.)

 

Csapatunk segít az adott célcsoportot megcélozni, kiválasztani, mely felületekkel tudjuk őket a leghatékonyabban elérni. Kiváló kreatív munkatársaink segítenek olyan ötletekkel "megszólalni", melyek a reklámzajból ki tudnak emelkedni, vagy épp azon a nyelven szólnak, amit meghallanak a potenciális leendő ügyfelek.

Minden médiafelületen ügynökségi kedvezményekkel, és egyedi csomagajánlatokkal tudunk partnereinknek médiamegjelenési lehetőségeket tervezni, és vásárolni.

Munkánk során alapelvünk a partneri együttműködés.
Az, hogy az ügynökség-ügyfél viszony helyett egy olyan üzleti partnerkapcsolatot alakítsunk ki ahol valóban együttműködve, partnerünk célját megismerve az ő anyagi lehetőségeit és a mi szaktudásunkat, és kapcsolatainkat összevetve közösen tudjunk kialakítani egy stratégiát, és az elérni kívánt célhoz szükséges lépésekkel együtt valósítsuk azt meg.

 

Vállalkozásának kommunikációjával, médiamegjelenési igényével kapcsolatban kérjük, hogy bátran keressen fel minket, és vegye fel velünk a kapcsolatot személyes egyeztetés céljából!

 

Vonnák Mónika
ügynökségvezető, producer
monika.vonnak@castteam.hu
+36 20 9990303